
Investice do optimalizace konverzního poměru (CRO) se brzy vyplatí. Musí být schopni provést konverzní akci. Můžete až násobně zvýšit zisky. Na první pohled nevýznamná změna může pro vás znamenat zvýšení poptávek o desítky procent.
Jmenuji se Ivo Kylián a mohu vám přinést různé nápady pro zvýšení konverzního poměru. To beru jako důležitou součást optimalizace pro vyhledávače (SEO) a návratnosti za ni. Mé profesionální zkušenosti mi umožňují vytvářet pro mé klienty řešení na míru.
Zvyšování konverzního poměru má krátkou dobu návratnosti investic do analýzy a technicko-obsahových úprav webu. Ty se vám mohou vrátit i v horizontu několika týdnů. Pokud nemáte web v pořádku, zákazníky to může blokovat při vykonávání požadovaných akcí (nákup zboží nebo služeb, zanechání e-mailové adresy, vyplnění kontaktního formuláře, provedení kontaktního telefonátu apod.).
Vy i vaši vývojáři trávíte na vašem webu velké množství času. Vytvoříte si "slepotu" a spoustu věcí přehlédnete nebo je vás nenapadne použít je jiným způsobem.
Vy tak zbytečně vyhazujete peníze za marketingové kanály, které návštěvníky na web přivedly, ale nestali se v požadované míře vašimi zákazníky.
Jako SEO freelancer poskytuji celou řadu služeb, včetně poradenství a školení SEO. Můžete se zúčastnit některé z mých prezentací nebo si domluvit, že vystoupím ve vaší firmě. Podívejte se na mé reference a začněte okamžitě zlepšovat výkon svých stránek.
CRO analýza
CRO je zkratka z anglického Conversion Rate Optimization. V překladu tedy optimalizace konverzního poměru. CRO analýza je zápis souboru aktivit, které mají za cíl zlepšit výkonnost a úspěšnost webu z ohledem na uživatele. Analýza odstraňuje překážky, které ztěžují potenciálním zákazníkům odeslat na vašem webu objednávku, poptávku nebo splnit jiný cíl.
- analýza uživatelské přívětivosti webů a e-shopů
- zlepšení směřování všech návštěvníků ke konverzním cílů
- zvýšení konverzního poměru webu nebo e-shopu
- přesah následných úprav po CRO auditu do zlepšeného výkonu SEO a PPC
- vizualizace zlepšených typových stránek vašeho webu
- dokument je zcela individuální, obvyklý rozsah je 50-60 stránek
Dokument auditu je individuální. Výstupem jsou konkrétní zadání na vaše vývojáře a správce vašeho obsahu spolu s odkazy na body analýzy i s určením priorit pro řešení.
Orientační cena: od 15 000 Kč, záleží na složitosti webu (e-shopu)
Zajímá vás, pro koho jsem optimalizoval konverzní poměr? Podívejte se na mé reference.