Dlouhodobou spoluprácí s vámi a vaším webem se mi podaří získat trvale rostoucí návštěvnost z organického vyhledávání z Googlu i Seznamu.
U všech mých klientů vyhodnocuji investice do SEO z pohledu plnění konverzních cílů - nejčastěji nákupů. Nikoli jen podle zvýšení návštěvnosti webu z vyhledávačů nebo zlepšení pozic. Kvalitně provedená optimalizace bude vašemu webu nebo e-shopu přivádět dlouhodobě relevantní návštěvnost.
SEO je dlouhodobě vykonávaný proces, do kterého spadá spousta činností, kterým se během práce budu věnovat. První výsledky budou vidět již od začátku spolupráce. Součástí optimalizace webu je práce s obsahem a navazování vztahů s dalšími weby získáváním zpětných odkazů.
Jako SEO freelancer poskytuji celou řadu služeb, včetně poradenství a školení SEO. Podívejte se na mé reference a začněte se mnou okamžitě zlepšovat výkon svých stránek.
SEO správa (optimalizace pro vyhledávače)
- koncepční zvyšování návštěvnosti - v rámci dlouhodobějších konzultací vám pomohu zvyšovat organickou návštěvnost z vyhledávačů Google a Seznam a dosahovat tak spolu vyšších obchodních cílů webů a e-shopů.
- řešení linkbuildingu - na základě vytvořené linkbuildingové strategie pomohu zvolit správný postup pro budování odkazového profilu. Zajistím pročištění odkazového profilu od nevhodných odkazů. Spolupracuji se špičkami v linkbuildingu při tvorbě nových hodnotných odkazů.
- práce dle stanoveného měsíčního rozpočtu - dáme si limit, který nebude bez předchozího schválení překonán. A v případě nedočerpání nebude fakturován.
- zkušenost se různými známými systémy a e-shopovými platformami - Wordpress, Joomla, Drupal, Prestashop, TYPO3, Shoptet, oXyShop, EasyShop, Shopsys, Woocommerce, UPGates, VirtueMart, odoo a dalšími na míru
- pravidelné konzultační pracovní schůzky - v rámci spolupráce očekávám pravidelný osobní kontakt, kdy si zhodnotíme proběhlý měsíc a stanovíme si cíle na nejbližší týdny.
Orientační cena: od 10 000 Kč měsíčně, po předchozí konzultaci
Zajímá vás, pro koho jsem optimalizoval pro vyhledávače? Podívejte se na mé reference.
Pokud nejste spokojeni s poptávkami z vašeho webu nebo e-shopu z vyhledávačů, pak můžete objednat mou technickou SEO analýzu, která se zabývá efektivním procházením (crawlingem) a indexací obsahu webů vyhledávači. Případně rovnou komplexní analýzu.
Proč optimalizaci pro vyhledávače se mnou?
Mé vzdělání v kombinaci s profesionálními zkušenostmi s řízením týmu, získáváním návštěvnosti z organiky a zvýšení míry konverze mi umožňuje vytvářet skrze SEO správu pro mé klienty výkonné řešení na míru.
- Mám reálné dlouholeté zkušenosti s optimalizací na fulltime, které dokládám referencemi. Veškeré své znalosti vkládám i do SEO analýz, které bývají obvykle na počátku spolupráce.
- Na počátku dlouhodobé optimalizace pro vyhledávače bývá obvyklá osobní schůzka (Brno, Morava) nebo delší komunikace po telefonu či Skypu. Možné je však setkání i v Praze či jinde.
- Spolupracuji s národními i nadnárodními firmami, s malými vývojáři i developerskými firmami. Znám B2B i B2C charakteristiky trhu a vyhledávání v ČR i na Slovensku.
- SEO dělám vždy podle pravidel vyhledávačů. Nedovolím si poškodit mé osobní hodnocení.
- Jsem vyhledáván i jako školitel SEO a základů webové analytiky.
- Na SEO pro váš web nebo e-shop budu pracovat já a nepředám správu nikdy agenturnímu juniorovi, který se optimalizovat weby teprve učí.
- Mám přesah do UX a optimalizace konverzního poměru, takže přicházím sám průběžně během optimalizace s nápady a doporučními.
- Nebudete jedni z desítek agenturních klientů, ale jedni z užšího okruhu vybraných firem, se kterými spolupracuji na SEO.
- Neuzavírám na SEO služby dlouhodobé smlouvy. Za svoji práci si ručím a to si budu obhajovat na společných schůzkách. Nehledám písemný úvazek, ale oboustrannou spolupráci, která umožní oběma stranám společně růst. Potvrzení důvěry přes NDA je samozřejmě možné.
Více o mně na profilech LinkedIn a Navolnenoze.cz
Je lepší SEO nebo PPC reklama?
SEO (Search Engine Optimization) a PPC (Pay-Per-Click) reklama jsou dva různé způsoby, jak může vaše společnost zvýšit svou online dohledatelnost a získat tak nové zákazníky přes vyhledávače Google, Seznam nebo Bing. Obě metody mohou být pro firmu užitečné, jsou ale vhodné pro různé situace a cíle.
SEO je strategie, která se zaměřuje na optimalizaci webových stránek tak, aby se co nejlépe umístily ve výsledcích vyhledávání (SERP) na široké spektrum klíčových slov s cílem zvýšit návštěvnost webových stránek. SEO je dlouhodobou investicí a může přinést velké výhody v podobě trvale zvýšené návštěvnosti a zvýšeného zájmu o společnost a její produkty a služby.
PPC reklama je forma reklamy, ve které společnost platí vyhledávači za umístění reklamy na čelních místech ve výsledcích vyhledávání nebo na jiných místech na stránkách vyhledávače. Zadavatel reklamy platí pouze tehdy, když někdo na reklamu klikne (proto pay-per-click). PPC reklama může být účinnou metodou pro rychlé zvýšení návštěvnosti webových stránek a získání nových zákazníků. Může ale také vyžadovat vyšší náklady na kredit, protože se platí za každý klik na reklamu (i omylem).
Obecně lze říci, že SEO a PPC reklama jsou dvě různé metody online propagace, které mohou být užitečné v závislosti na jejích konkrétních cílech a potřebách. Jsou důležitou součástí marketingového mixu.
Ačkoliv PPC reklamu beru jako téměř nezbytnou k online propagaci, tak dělám pouze optimalizaci webových stránek pro vyhledávače :-)